.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شربت آلوده سارق ،چهار گلستاني را به كما برد

فرمانده انتظامي گرگان از دستگيري مردي كه با انگيزه سرقت اقدام به توزيع غذا و شربت آلوده در بين شهروندان كرده بود توسط مأموران كلانتري 13 اين شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  ، سرهنگ" علي حسام" با اشاره به نحوه شناسايي اين مرد گفت: بعد از ظهر روز گذشته گزارشي از طريق مركز فوريت هاي پزشكي بيمارستان "پنج آذر گرگان" در اختيار مأموران كلانتري 13 گرگان قرار گرفت كه آنها را از مسموميت شديد سه مرد و يك زن و بستري شدن آنها در اين بيمارستان مطلع ساخت.

وي ادامه داد، در پي كسب اين خبر بلافاصله اكيپي از مأموران جهت بررسي موضوع در محل حضور پيدا كرده و در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد اين افراد توسط شربت آلوده كه مردي 27 ساله به همراه غذا در بين شهروندان توزيع كرده است مسموم شده اند.

سرپرست انتظامي گرگان در ادامه افزود: در بررسي هاي بعمل آمده بعدي، مأموران پس از تحقيقات گسترده موفق شدند عامل توزيع شربت هاي مسموم به نام" رسول " را شناسايي و پس از اخذ مجوز از مقام قضايي وي را در منزلش دستگير كنند.

اين مقام انتظامي ادامه داد، در بازجويي هاي فني بعمل آمده متهم انگيزه خود را از توزيع اين شربت ها مسموم كردن و در پايان سرقت اموال شهروندان عنوان كرد.

سرهنگ حسام در پايان تصريح كرد: حال يكي از مسموم شدگان اين واقعه رو به بهبود است و سه نفر ديگر همچنان در حالت كما بسر مي برند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.751 seconds.